Prima postare

Buna seara! M-am tot gandit sa deschid un blog, insa nu stiam exact pe ce sa se axeze. Asa ca l-am facut despre aproape orice:carti, filme, muzica, fotografii, orice. Asa cum spune si titlul, voi incerca sa postez zilnic, despre orice ce-mi vine prin minte.

Pentru inceput, sunt bolnava. Nu bolnava in general :)). Cred ca am facut din nou gripa stomacului. Am citit ca se transmite de la o persoana la alta prin obiecte de uz comun, gen tastatura, mouse. Deci, rezulta ca nu merg la scoala! Desi azi regret ca n-am fost, pentru ca am dat test si nu am chef sa ma asculte… Ma rog.

À bientôt!

~ de Teodora pe Octombrie 20, 2009.

Lasă un răspuns

 
