Mandretile mele (I)

Hey!

In acest post am sa va fac cunostinta cu fetitele mele frumoase, pe care le iubesc mai mult decat orice in lumea asta. Nu cred ca as putea sa traiesc fara ele. Si poate unii ma cred nebuna ca vorbesc asa de niste caini, dar abia acum realizez ce inseamna iubirea adevarata, iubirea de mama. Permanent ma gandesc la ele, ce fac, daca le e bine, in fiecare seara vreau sa le iau cu mine sa doarma.. Daca ploua, sa nu cumva sa ramana afara. Stiu, sunt nebuna :)) Dar nu am ce face, le iubesc mult prea mult.

Ei bine, o sa incep cu cea mai mare. Ea este Izzie.

Si este cel mai incantator chow-chow pe care l-am vazut vreodata. O iubesc extraordinar de mult! S-a nascut pe data de 19 noiembrie 2008(ceea ce inseamna ca peste o luna face 1 anisor!) si de cand am luat-o m-a bucurat foarte tare. Mi-am dorit un chow-chow atat de mult, incat atunci cand l-am avut, a fost cel mai minunat chow-chow. Pedigree nu are. Pentru ca nu mai aveam rabdare sa astept sa iau un pui cu pedigree. Dar pentru mine asta nu conteaza. Nu pedigree-ul e cel important.

Izzie e cel mai pasnic catel din lume. E destul de alintata, dar imi place la ea ca, in ciuda faptului ca e alintata, nu ma lasa sa o dragalesc prea tare. Adica sta la mangaiat, da sa o „bolfosesc”, nu :)).  Si alta chestie, atunci cand ii este foame, sau cand stie ca a venit vremea mesei, zgreamtara la usa :)). E tare amuzanta.

Mai sunt si alte lucruri de spus despre Izzisor, dar cam atat pentru acum. Pe cealalta mandrete a mea, care e total opusul lui Izzie, v-o prezint maine.

Sa aveti o noapte placuta, plina de vise frumoase! À bientôt!

~ de Teodora pe Octombrie 22, 2009.

Lasă un răspuns

 
