Mandretile mele (II)

Spuneam ca o sa revin cu un post despre cea de-a doua fetita a mea, Daisy. Nu prea am avut timp sa mai scriu in ultima vreme. Deci, pana la urma, Stuff Daily nu e chiar asa daily ;)).

Hmm.. Daisy. Daisy e cel mai nebun caine din lume :)) Mereu ma face sa rad. E o obraznicatura. Unii ar spune ca nu au vazut labrador cuminte, dar eu am vazut. Am avut acum cativa ani tot un labrador, doar ca negru. Ei bine, Brock(asa il chema) a fost cel mai cuminte labrador vazut de mine vreodata. Bine, nu cunosteam prea bine trasaturile labradorilor pe atunci, dar acum cand ma gandesc, era Usa de Biserica. De jucat, se juca cu un alt catel de al meu, Rex, un caniche. Dar nu sarea pe oameni, nu era obraznic, era o cumintenie fata de Daisy care e obraznicatura pamantului. Nu ca nu mi-ar place ca e asa, dar cateodata nu mai pot nici eu si ma enervez :D.

Inafara de obraznicie, mai are si calitati, evident. E o frumoasa. Doamne, de fiecare data cand ma uit la ea, o admir si mi se pare de o frumusete rara. Labradorul, in general. Nu ca ceilalti catei nu ar fi frumosi, dar labradorul are ceva in privire care ii face mai speciali. E o pupacioasa :)), o mica fotbalista, dar pe de alta parte, e o puturoasaaa. Doarme de fiecare data cand are sansa. Si noaptea cand sforaie si ma enerveaza ca nu pot sa dorm, nici macar nu ma aude cand o strig sau nici nu-mi da importanta cand o zgaltai ca sa nu mai sforaie :)))Asa de pututroasa e. Izzie imediat se trezeste. Ea nu are somn. Doarme ca un iepuras.

Cam atat despre Daisy. Acum sa v-o prezint :

~ de Teodora pe Octombrie 27, 2009.

Lasă un răspuns

 
