Contele de Monte Cristo de Alexandre Dumas.

Am zis ca o sa scriu si despre carti. „Contele de Monte Cristo” este una dintre cele mai bune, frumoase si captivante carti, din punctul meu de vedere. Am terminat-o vara trecuta, dar as mai citi-o o data. Atat este de captivanta. Nu sunt atat de buna la povestit, cei de pe bookblog facand o povestire foarte buna.

Acum, facand o paralela intre filmul din 2002 si carte, evident, cartea este mai buna. Dar la urma urmei, filmul nici macar nu este asa de bun. Mi-a placut, dar nu m-a dat pe spate. As fi vrut sa vad mai multe personaje, nu as fi vrut ca fiica din carte sa ii devina, in film, sotie lui Villefort.Si multe altele. Dar mi-a placut actorul care l-a interpretat pe Dantes. Si-a jucat rolul de minune, zic eu.

O alta chestie care m-a enervat, a fost aceea ca nu au respectat povestea, ceea ce se face si in multe alte filme.  Cam atat, nu imi mai aduc aminte, am vazut demult  filmul..

Noapte buna!

~ de Teodora pe Noiembrie 4, 2009.

Lasă un răspuns

 
