All the same – Sick Puppies

Vreau sa va prezint o melodie care imi place extraordinar, o ascult de zile intregi. Se numeste All the same de la Sick Puppies.

Nu stiu daca ati auzit de ei, eu am auzit All the same cand am vizionat video-ul „Free Hugs Campaign” pe youtube, si mi-a placut la nebunie. E o formatie australiana, compusa din Shimon Moore, Emma Anzai si Mark Goodwin. Dar va invit sa cititi mai multe pe Wikipedia si sa vizualizati video-ul.

~ de Teodora pe Noiembrie 10, 2009.

Lasă un răspuns

 
