Nothing specially.

N-am mai postat ieri nimic. Nici macar nu am mai deschis calculatorul. Ba nu. Mint. L-am deschis pentru 10 minute, cat sa copii sezonul 3 din Gossip Girl pe DVD. Bineinteles ca am avut un motiv pentru care nu l-am deschis. A plecat o prietena de-a mea definitiv din tara.. Pot spune ca imi pare rau… Dar fara chestii triste.

Daca tot spun de Gossip Girl, pentru cei care se uita, nu stiu daca ati vazut episodul 9 din sezonul 3, insa chiar n-am nicio parere despre el. Bine, Jenny incepe sa ma scoata din sarite, abia astept Eric sa se razbune pe ea>:). Si.. chiar nu ma asteptam sa fie Vanessa, Olivia si Dan..

Aveti aici promo pentru episodul 10.

Frumoasa discutie intre Dan si Nate:

D: How awesome am I?

N: Stupid as one can be! Third person is supposted to be a complete stranger. You had both and you blew it.:))

3SOME BECOMES LONESOME!

~ de Teodora pe Noiembrie 12, 2009.

Lasă un răspuns

 
