2012. We were warned.

Vinerea asta am fost la filmul „2012”. In primul rand, vreau sa zic ca sala a fost arhiplina. Sambata, cand am vrut sa le rezerv bilete parintilor mei, aproape toate locurile erau ocupate. Si sambata si duminica, la toate orele. Deci va dati seama ce bani au facut astia. Si stati, ca urmeaza „New Moon”. Deja s-au rezervat bilete, pentru 27 noiembrie. O sala e deja plina. 😐

In al doilea rand, despre film. Pai, ce sa zic. A fost… interesant. Am si plans, am si ras la el. Nu din cauza filmului am ras, ci de niste manelisti din fata mea:)).(pe infundate, ce-i drept). Consider ca a fost un pic tras de par. Adica, John Cusack e un fel de Bruce Willis, nu moare niciodata. Si ii mai si salveaza pe toti. :)) De plans, am plans la doua momente. Bine, nu plans. Lacrimat. Primul a fost cand a vorbit la telefon Adrian Helmsley cu tatal sau, iar al doilea, atunci cand a murit familia aceea de indieni.

Efectele speciale au fost destul de.. impresionante. Si ele cam trase de par. Dar merge.

Daca va recomand sa mergeti sa vedeti filmul? Va recomand, insa rezervati-va din timp bilet:)).

~ de Teodora pe Noiembrie 16, 2009.

2 răspunsuri to “2012. We were warned.”

  1. Ooo, tras de par rau de tot. Dar tot a fost dragut! Mi-a placut. TOata lumea a plans – colega’mea a plans ca nu i se parea corect ca bogatanii sa se salveze – ii vedea pe aia murind acolo.
    Mi-au placut efectele, mi-au placut navele (alea maaaari, de zece ori mai mari decat Titanicul), mi-a placut de bosorogul ala rusnac…
    De sfarsit [care a fost previzibil] ce sa mai zic – emotionant, mai ales dupa ce au bagat faza cu anul 0001. 🙂
    Stii ca se face o continuare-serial? http://en.wikipedia.org/wiki/2012_%28film%29#Television_spin-off 😀

  2. wow, tare! :)) abia astept

Lasă un răspuns

 
