Ma dau batuta.

Oficial, ma dau batuta. Nu mai suport „Mara”. Mai am 100 de pagini si imi vine sa arunc cartea aia cat colo. E cea mai ingrozitoare carte pe care am citit-o vreodata. Ma scoate din sarite faptul ca vorbeste numai prostii si nu se concentreaza aproape deloc pe subiect. Astept de vreo 50 de pagini sa plece odata Persida la Viena, nu se intampla. Pai cand, Doamne iarta-ma? Dar deh, trebuia sa-si scoata si Slavici numarul de pagini, nu?

Deci gata, nu o mai citesc. Am incercat sa citesc pe sarite, nu se face conexiunea. Ei, imi pare rau. Am citit rezumatul ultimelor capitole pe net, asa ca stiu cam ce se intampla. „Morometii” am auzit ca e si mai oribila decat „Mara”.

Si apropo de „decat”. In fiecare dimineata aud la Kiss Fm, „decat la Kiss Fm”. Pai cum sa zici asa? Cum sa folosesti „decat” in loc de „doar”? Mi-a zis matusa mea ca ar zice asa doar ca sa ii imite pe incultii aia care folosesc „decat” in acest mod. Pai nu-i mai imitati! Apareti si mai prosti decat ei! Fereasca Domnul Dumnezeu, ce a ajuns si lumea asta?!

„Au apărut telefoane mobile inteligente. Unele mai inteligente chiar decât posesorii lor.” – Valeriu Butulescu.

„Un prost nu spune lucruri inteligente, dar un om inteligent spune multe prostii.” – G. Ibraileanu

O seara frumoasa!

~ de Teodora pe Noiembrie 16, 2009.

Lasă un răspuns

 
