Twilight.New Moon.

Da, voi vorbi si eu despre FENOMENUL Twilight. Am citit si eu primele doua carti. Nu mi se pare cine stie ce. Sincer. Si mai mult decat atat, ma enerveaza de mor fetitele astea inebunite dupa Robert Pattinson, de parca el ar fi Fat Frumos(cel Rapanos, as putea adauga:)) asta o stiu multumita profesorului de fizica). Nu, nu e. Doar pentru ca are parul zburlit si e nepieptanat si arata de parca ar fi un drogat(ei, parca..), asta nu inseamna ca e frumosul frumosilor. Si Kristen Stewart. Doamne fereste. In viata mea nu am vazut o fiinta mai enervanta decat aia. Nu stiu de ce, dar ma scoate din sarite de fiecare data cand o vad.

Bine, dar pana acum am vorbit despre actorii din film. Cartile… Pai ce sa zic. Nu m-au dat peste spate. Am preferat de 1 miliard de ori „Contele de Monte Cristo”. Bine, nu se compara „Amurg” cu „Contele de Monte Cristo”, dar asta-i partea a doua. O fetita care se indragosteste de un vampir si vampirul de ea si au o mie de piedici. Clasic. In a doua carte, Bella mi s-a parut de-a dreptul proasta, asa ca am renuntat sa citesc mai departe, cartile trei si patru. Am auzit despre „Eclipsa” ca detaliaza cum Edward o saruta si cum… ma rog. Saraca autoare. A avut si ea sansa sa-si transpuna fanteziile pe hartie. Bine, nu zic nimic de ea. Bravo ei ca a reusit sa scrie ceva, care sa devina un super succes.

La filmul „New Moon” oricum merg.:)) Deja mi-am facut rezervare cu colegii si vreau sa spun ca aproape o sala intreaga e rezervata. Pentru 27 noiembrie :|. Ca veni vorba de film, mi-am adus aminte de un comment citit pe You Tube, la trailerul „New Moon”. Autorul spunea cum ca Edward nu e un vampir, ci un „disco globe”. Ce vampir straluceste la lumina?:)) Bine, nu imi aduc aminte exact cum era, dar era chiar amuzant.

Si acum va las. Trebuie sa termin tema la engleza.:D

O seara frumoasa!

~ de Teodora pe Noiembrie 17, 2009.

Lasă un răspuns

 
