FlashForward.

Hmm.. Super tare serialul! Abia am inceput sa ma uit, pana acum am vazut primele doua episoade, dar mi se pare genial! Pai am aflat de el de pe www.tvblog.ro, dar am apasat pe „reclama” pentru ca l-am vazut pe John Cho, pe care tocmai il vazusem in „Harold & Kumar”.

Pai ce se intampla in film? Pe 6 octombrie, din cauza unui misterios eveniment, toata lumea isi pierde cunostinta pentru 2 minute si 17 secunde, timp in care oamenii au viziuni despre viitorul lor, sase luni mai incolo, adica 29 aprilie 2010.  O echipa de agenti FBI incep sa investigheze ce s-a intamplat si daca se va mai intampla inca o data. Mai mult, va las pe voi sa aflati.

Daca nu doriti sa-l downloadati de pe internet, este in difuzare la AXN lunea, la ora 23, sau in reluare sambata, la 21.

~ de Teodora pe Noiembrie 21, 2009.

Un răspuns to “FlashForward.”

  1. super tare. il urmaresc cu interes. am renuntat la SGU pentru el.

Lasă un răspuns

 
