TV Shows.

Vineri nu prea aveam ce face, asa ca am intrat pe www.tvblog.ro si mi-am ales cateva seriale la care sa ma uit, care sunt la inceput de drum. Deja ma uitam la Gossip Girl, mi-am mai ales FlashForward, 10 Things I Hate About You si The Vampire Diaries. Si le recomand pe toate, din inima.

Sa incepem cu 10 Things I Hate About You, pentru ca despre GG si FF am vorbit.

Nu am sa vorbesc despre serial. Am sa spun cum mi se pare.

Cred ca este un serial.. relaxant. E cateodata amuzant, cateodata enervant. Din serialul acesta, cei mai speciali, mai observabili mi se par Pat si Kat, evident. Restul… de umplutura. Aceleasi lucruri ca in toate filmele/serialele cu adolescenti.

Este un film cu acelasi nume, pe care tot spun ca am sa-l vad. Il am deja pe calculator, dar nu prea am cand. Si nu din cauza temelor. M-am uitat in ultima vreme cam mult la seriale. 😀

Deci cam asta e parerea mea. Mi-am luat toate episoadele, pana unde au ajuns, adica 10 si le-am vazut in doua zile :D. La fel ca si FF. Si-mi pare rau ca trebuie sa astept pana pe 3 decembrie pentru FF. A devenit serialul nr. 1 pe lista mea.

Sa trecem mai departe, The Vampire Diaries.

Sincer, imi place foarte mult acest serial, desi seamana putintel cu Twilight, pe care il urasc.

La inceput ziceam : „Nu, nu seamana deloc cu Twilight. Nici nu se poate compara”. Dar am inceput sa-mi dau seama ca are unele chestii comune. Si anume : evident, vampirii ; fata care se indragosteste de vampir si care nu afla pana la un moment dat ca e vampir ; faptul ca Stephen(Paul Wesley) nu se hraneste cu oameni, ca si Edward ; si cred ca mai sunt una,doua, acum nu-mi aduc aminte…

Oricum, imi plac foarte mult personajele si actorii/actritele care le interpreteaza. Asta e cel mai important. Cei alesi pentru roluri si-au intrat foarte bine in pielea personajelor, parerea mea. Imi place foarte mult de Damon(Ian Somerhalder), care e foarte rau. Deobicei urasc personajele negative, chiar daca sunt frumoase/frumosi. Dar Damon parca, nu stiu, are ceva aparte. Se vede ca dicolo de rautatea lui exista si o farama de bunatate, chiar daca el nu vrea sa se vada asta.

Iar actrita care o interpreteaza pe Elena, Nina Dobrev, mi se pare ca e foarte draguta. Si din nou, asta conteaza pentru mine. Pentru ca, motivul pentru care urasc Twilight, sunt actorii aia atat de prost alesi. Kristen Stewart mi se pare de-a dreptul enervanta, cu fata aia a ei de cere pumni.

Apropo de Twilight, nu mi se pare cine stie ce horror. Cand am vazut Interviu cu un vampir (cu Brad Pitt si Tom Cruise) muream de frica. Abia ma uitam, stateam cu mainile la ochi. Si chiar asa, nu l-am vazut pe tot. Doar nu era sa stau singura, la parter, dupa 12 noaptea, sa ma uit la cel mai horror film cu vampiri. Si acuma imi aduc aminte si am reflexe. :))

Am tresarit de cateva ori si la The Vampire Diaries. Asa ca pot sa zic ca are un pic mai mult horror in el decat Twilight, care mi se pare ca nu are deloc. Bine, nu horror ca la Interviu cu un vampir, dar merge si asa.

A! Si vis-a-vis de actorul care il interpreteaza pe Damon, Ian Somerhalder, mi se pare ca seamana putin cu Chace Crawford din GG, voua nu? 😀 Defapt, are unele momente in care seamana cu Chace. Unele expresii ale fetei.

La The Vampire Diaries nu am vazut decat primele 4 episoade.Asa ca o iau mai usor pana la 10, unul pe zi, ca sa am timp sa ajung la episodul 11, ca altfel n-am rabdare.  😀

Va las.

Bisous!

~ de Teodora pe Noiembrie 24, 2009.

Lasă un răspuns

 
