New Moon.

Dupa cum va spuneam, vineri am fost la film. La New Moon. Sincera sa fiu, nu a fost atat de extraordinar. Si nici nu l-am vizionat intr-o stare prea buna. Eram.. usor nervoasa. Motivul nu conteaza. Personajele si asa nu-mi plac, deci.. Recunosc, a fost reusit, mai reusit decat primul, dar eu nu sunt fana „Twilight”, deci nu am fost cine stie ce impresionata. Insa, e o parte buna. M-am hotarat sa citesc in continuare cartile trei si patru. :))

Partea proasta din postul asta, astazi am avut accident de masina. Nu am patit nimic, doar m-am lovit foarte tare la mana, dar sunt teafara si nevatamata. Dimineata am fost la olimpiada la engleza, iar apoi l-am sunat pe fratele meu sa vina sa ma ia. A zis „in juma’ de ora”. Eu muream de frig. Asa ca am luat un taxi. Dar a dat ghinionul peste mine. Un „dragut” care probabil era orb nu a vazut ca masina era in fata lui si s-a izbit de noi. Am intrat oleaca in panica si m-am speriat. Dar a trecut cu bine. Si culmea culmilor, doua prietene de ale mele au avut si ele accident de masina joi, tot intr-un taxi. Deci morala? Nu mai mergeti cu taxiul. :)) Oricum, cineva acolo sus ne iubeste!:”>;;)

Eu ma pregatesc sa ma uit la ultimele trei episoade ramase din „The Vampire Diaries” si la un film. Ca maine ma apuc de tocit la geografie. Joi am teza..

Apropo de film, ieri seara am vazut „10 things I hate about you”. Mi s-a parut foarte dragut. Si m-am bucurat ca a jucat tot Larry Miller ca tata al fetelor, ca si in serial. Tare comic omul ala!:)) Iar Heath Ledger a jucat foarte tare, de asemenea. RIP Heath Ledger!

Cam atat pentru azi.

O seara frumoasa!

~ de Teodora pe Noiembrie 28, 2009.

Lasă un răspuns

 
