Interview with a vampire.

Nu am mai scris de multisor.. mi se pare mie..

Voiam sa va zic ca am inceput sa citesc „Interviu cu un vampir” de Anne Rice. Am citit primele 50 si ceva de pagini si mi se pare chiar interesanta. Ba mai mult, ii spuneam si verisorului meu, nu am mai citit o carte atat de captivanta de la „Contele de Monte Cristo”, care va ramane vesnic pe primul loc.

Eh, povestea o stiti cu totii. Un vampir isi povesteste viata unui reporter.

Pana acum imi place si chiar e relaxant sa o citesc. Bine, desi unele scene nu sunt atat de… normale. Cel putin aia cu sobolanul mi-a facut scarba, pentru ca o vazusem anterior in film si mi-am adus aminte… Astept sa o termin, iar apoi sa iau pe cineva cu mine, sa vedem filmul. Ca singura nu ma mai uit la el… Poate pe puturosenia de Daisy am sa o iau :)). Macar am pe cine sa strang in brate:)).

Dimineata cand am scos cartea pe banca, doua colege care citeau tot Anne Rice, au exclamat ceva de genu:

„-O, Doamne! E superba! E cartea mea preferata! E mortala!!!”

Si pare a fi asa.

Cam atat.. Trebuie sa ma apuc de invatat la romana si la biologie, pentru ca maine am teza la romana si, frumos tare, test la bio. Deci.. Keep your fingers crossed!!

~ de Teodora pe Decembrie 7, 2009.

Lasă un răspuns

 
