Teza la romana.

Ah.. da.. Astazi am dat teza la romana, primele doua ore. Doamne, ma simt atat de eliberata! Dimineata ma simteam de parca urma sa dau examenul vietii mele :)). Nu am avut ce sa invatam dinainte, pentru ca nu ne-a dat comentarii obisnuite. Ne-a dat tot felul de chestii despre „Mara”, „Prefata”(Tudor Arghezi),”Dupa melci”(Ion Barbu) si „Amintiri din copilarie”. Am scapat usor ca nu ne-a dat „Prefata”, pentru ca poezia aia nu o citisem decat o singura data. Am cautat aseara o carte de Tudor Arghezi, de poezii, dar nu am gasit..  Frica imi era de ultimul subiect, care a fost acesta :

„Alcatuiti un eseu in care sa prezentati modul original de tratare a unei teme literare intr-o creatie studiata, relevand implicatiile initierii in universul real/imaginar”. Am facut la poezia „Dupa melci”, ca majoritatea clasei. Acum nu stiu daca a fost corect sau nu, dar fie si asa… Sper sa nu fi batut campii degeaba.

Am plecat sa ma uit la episodul 12 din Gossip Girl, ca am vazut ca a aparut pe tvblog.

Bisous!

~ de Teodora pe Decembrie 8, 2009.

Lasă un răspuns

 
