Carturesti.

Doamne, ce frumoasa a mai fost ziua de azi!

Bine, inafara de faptul ca a trebuit sa ma trezesc la ora 6 jumatate, ca in fiecare dimineata. Dar trecem peste. Vine vacantaaa  de Craciun! Doamne, nu pot sa cred! Parca ieri incepea anul si nu cunosteam aproape pe nimeni si imi faceam griji.. :)) Pana la urma am realizat ca am colegi chiar de treaba, cu mici exceptii.

Astazi nu am facut nimic la scoala. Am citit, am vorbit cu fetele, am stat degeaba, iar la sfarsit am vazut un spectacol in amfiteatru. A fost chiar frumos!

Dupa ore am hotarat cu 3 colege sa mergem la Mall, ca sa luam cadouri(pt o tombola a clasei cu cadouri). Am mers la Carturesti si am stat vreo 2 ceasuri. Nu exagerez! Pur si simplu am stat pe jos si am citit. Chiar a fost placut si mi-ar place sa o mai facem o data. Am citit un capitol din „Veronika se hotaraste sa moara” de Paulo Coelho pentru ca vreau sa mi-o cumpar, ca am aflat ca s-a facut film si vreau sa citesc cartea mai intai. Apoi am citit un pic din „Sotia calatorului in timp” de Audrey Niffenegger, din aceleasi motive ca si mai sus. Interesant a fost ca nu ne-a spus nimeni, nimic.

Iar apoi, am mers si am luat cadou. Iar acum ma pregatesc sa ma uit la CSI : New York.

Bisous!

P.S. : Daca vreti sa cititi ceva de Paulo Coelho, incepeti cu „Alchimistul” si continuati cu „La raul Piedra am sezut si am plans”. A doua e cartea mea preferata scrisa de el. E absolut minunata!

~ de Teodora pe Decembrie 10, 2009.

Lasă un răspuns

 
