CSI : New York.

Presupun ca ati auzit cu totii de seriile CSI : Crime Scene Investigation. Sunt trei seriale de acest gen : unul se desfasoara in Las Vegas, altul in Miami si inca unul in New York. Cel mai mult imi place acesta din urma. Am incercat sa ma uit si la CSI : Miami, insa nu imi prea plac detectivii. Cand eram mai mica ma uitam la CSI : Las Vegas si jucam jocurile CSI.

La CSI : New York imi plac toti detectivii, mi se par foarte tari din toate punctele de vedere si ma fascineaza ca sunt atat de inteligenti, la fiecare caz stiu ceva despre unele chestii.

Asa ca am inceput din nou sa ma uit la CSI : New York. Cand m-am oprit, m-am oprit la episodul 19 din sezonul 5. Zilele trecute am downloadat episoadele 19-25 si le-am vazut.

Din toate sezoanele, doua episoade mi-au placut foarte mult. Primul e episodul 5 din sezonul 4, care se numeste Down the Rabbit Hole, in care apare jocul Second Life, iar celalalt, tot din sezonul 4, episodul 12 : Happily Never After. Va recomand sa le vedeti pe amandoua. Mie mi-au placut foarte mult. Cred ca le-am vazut de vreo 3 ori sau mai mult.

Evident, am jucat si CSI : New York the game, care e ok. Nu pot sa zic ca e genial, nemaipomenit. Chiar si asa, am parcurs toate epioadele de vreo 2-3 ori. Faza e ca este si un al 5-lea episod, care urma sa fie scos de Ubisoft acum, in 2009. L-au scos, insa nu stiu de ce, la mine nu merge sa instalez ultimul episod. Pacat, chiar as fi vrut sa vad cum e.

Ah, personajele din CSI : NY. Pai, ce pot sa spun? Cert e ca imi plac foarte, foarte mult. Toate. Au carisma, sunt inteligente, sunt amuzante. Mai mult decat atat, ce-ti poti dori? Preferatul meu este Mac Taylor. Imi place pentru ca are calitatile de mai sus, pentru ca e bun, ingaduitor, se poarta cu ceilalti detectivi ca de la egal la egal, desi este „Head Investigator” la NYPD(New York Police Department).

Cam atat. Ma duc sa incep sezonul 6.

Bisous!

~ de Teodora pe Decembrie 11, 2009.

Lasă un răspuns

 
