DeviantART.

Presupun ca ati auzit de DeviantART. E un site unde iti poti posta fotografiile(artistice sau nu). Si nu numai. Exista si sectiune pentru desen, grafica, literatura, etc.

Am si eu pagina pe acest site si imi place tare, tare mult sa vizualizez in fiecare zi nenumarate fotografii artistice. Prima oara eram fascinata de cele cu animale, expresiile faciale ale cateilor, pisicilor surprinse de catre fotograf, insa apoi mi-am indreptat atentia si catre alte domenii in fotografie. Imi place sa ma uit cu atentie la fotografie, stiti cum se spune, „a picture is worth a thousand words”, ca mai apoi, cand voi avea un DSLR, sa incerc sa reproduc ceea ce vad in fotografie.

Pagina mea este : http://misstofan.deviantart.com/

Check it out!

Bisous!

~ de Teodora pe Decembrie 12, 2009.

2 răspunsuri to “DeviantART.”

  1. Mi-au placut fotografiile de pe deviantart.
    P.S e incorect sa pui virgula inainte de etc. 🙂

Lasă un răspuns

 
