Christmas.

Ce poate fi mai frumos decat Craciunul?Cam nimic. Ca toti ceilalti, am intrat si eu in spiritul Craciunului. Am inceput sa ascult colinde, sa ma uit la filme cu si despre Craciun. Chiar in seara asta am vazut „Love Actually”. Mi se pare un film foarte dragut, de Craciun. In ultima vreme nu prea am avut chef sa ma uit la filme.. Adica incepeam un film si ma plictiseam si abia asteptam sa se termine. Dar nici nu se termina, ca-l abandonam eu. Ei, la „Love Actually” am avut rabdare si m-am uitat pana la capat. Avem actori ca Hugh Grant, Colin Firth, Alan Rickman, Liam Neeson, Keira Knightley, Rowan Atkinson… si multi altii. Oricum, cert e ca e o comedie romantica foarte simpatica.

Alte filme de Craciun ar fi Home Alone 1 si 2(cred ca stiu replicile alea pe de rost), Fred Clause, A Christmas Carol, Four Christmases, Santa Clause 1, 2 si 3… Altceva nu-mi mai amintesc.

Eh, si multe, multe colinde. Preferata mea este „Winter Wonderland”, in special cea a lui Faith Hill.  V-as pune link catre youtube, dar nu gasesc piesa cantata de Faith Hill. In schimb va pun varianta Vanessei Hudgens.

Nu pot spune ca o canta formidabil, pentru ca nu e asa. Dar ca sa va faceti o idee. Alta melodie de Craciun ar fi „Where are you Christmas?”, ceea ce imi aminteste de filmul „How the Grinch Stole Christmas” cu Taylor Momsen(da, aia din GG, caruia ii statea mult mai bine ca fata cuminte..).

Mai sunt si altele, dar astea doua in special.

A! Am uitat de filmul „Alvin and the Chipmunks”, care e foarte, foarte fain! Este si o continuare, care trebuie sa apara. Si abia astept sa o vad.

Cam atat pentru seara asta.

Bisous!

~ de Teodora pe Decembrie 14, 2009.

Lasă un răspuns

 
