Avatar.

Cine n-a auzit de „Avatar”? Cineva care cu siguranta traieste in pestera.

Am fost miercuri la 20:30 la film, pentru ca nu gasisem loc in alta zi. Si voiam neaparat la ala 3D. A meritat sa astept pana miercuri. Pe Filme Tari era un concurs cu intrebarea „Care e cel mai bun film vazut in anul 2009?” sau ceva de genul. La momentul cand am vazut intrebarea nu imi venise niciun film in minte. Acum stiu sigur ca „Avatar” e filmul acela.

James Cameron s-a intrecut pe sine insusi. Filmul e absolut minunat. A fost cel mai asteptat film al anului, un film asteptat de 4 ani de zile.

Uite ca uitam. Scuze ca ii copiez pe cei de pe Filme Tari, insa au dreptate. Din trailer nu vezi totul. O cunostinta de-a mea mi-a zis ca nu vrea sa mearga la film, ca-i urat si cu razboi, etc.. Nu-i adevarat. Are si un pic de razboi, insa e un film de aventura. Chiar si dragoste.

Vreau sa spun ca Na’vi m-au incantat. Niste creaturi atat de… impresionante.

Oricum, ideea e sa mergeti sa vedeti filmul NEAPARAT, daca nu ati fost pana acum!

Soundtrack : Leona Lewis – I See You

~ de Teodora pe Decembrie 26, 2009.

Lasă un răspuns

 
