Se mareste familia.

Da.. de ieri avem un nou membru in familie pe nume Bruno. E un amstaff tare frumos, in varsta de 4 luni(le implineste pe 1 ianuarie) si este un pupacios. L-am luat de la un prieten de-al fratelui meu care a trebuit sa plece din tara.

In seara asta a facut cunostinta cu fetele. La inceput mi-a fost cam frica, ca Daisy are un mod mai brutal de a se juca. Ah, mi-a fost frica pentru ca Bruno are piciorul in ghips.. L-a lovit masina si a fost operat.

Pana la urma, i-am lasat sa se joace. Evident, Daisy se credea cu Izzie. Il musca de urechi, se pupa, sar unii peste altii, n-au nicio treaba.. Izzie il mirosea de zor, iar Minnie se culcase pentru ca nu avea chef de joaca.

Eh, acum dorm toti. Si ca sa fiu in ton cu atmosfera, va dau sa ascultati o melodie.

Iar acum, poze cu micul Bruno :

Noapte Buna!

~ de Teodora pe Decembrie 30, 2009.

Lasă un răspuns

 
