Contact lenses.

Da, m-am hotarat sa-mi iau lentile. Si mi-am luat. Pur si simplu ma saturasem de ochelari, asa ca am hotarat sa incerc si cu lentile. Am fost la control, dioptriile nu mi s-au schimbat. -1,25 la ochiul drept si -1,50 la cel stang. Deci sunt destul de chioara :)).

Pana acum nu mi le-am pus singura decat de doua ori. Ieri dimineata si azi dimineata. Si a fost destul de dificil. Credeti-ma. Ca sa le iau din cutiuta lor folosesc pentru inceput betisoare de urechi. Iar ieri dimineata am folosit doisprezece. Cam de atatea ori a trebuit sa pun lentila din nou in solutie :)). Azi am folosit doar 3. Deci, progresez.

Mi-am luat pentru 6 luni, insa daca vreau sa le port si noaptea, sunt valabile doar pentru 3 luni.

E o senzatie de discomfort la inceput, dar apoi te obisnuiesti. Sper ca maine sa nu stau jumatate de ora sa incerc sa le pun :)).

Bisous!

~ de Teodora pe Ianuarie 10, 2010.

Lasă un răspuns

 
