How I Met Your Mother.

Da, How I Met Your Mother este noul serial la care ma uit. Si este extraordinar. In doua zile am terminat primul sezon(22 episoade), acum am trecut la al doilea. Amuzant? Check. Interesant? Check. Captivant? Check.

Serialul incepe cu Ted cel batran, din 2050 spunandu-le celor doi copii ai lui(un baiat si o fata, ceea ce isi dorise mereu) cum a cunoscut-o el pe mama lor. Insa nu incepe chiar din momentul in care a cunoscut-o. Incepe cu mult timp in urma. De ce? Nu stiu. Inca n-am aflat. Mai am inca 4 sezoane de vazut. Dar e atat de amuzant! Ted isi doreste foarte mult sa-si cunoasca sufletul pereche. Ii sunt alaturi Marshall, Barney, Lily si Robin, cei mai buni prieteni ai lui. Din toate personajele astea, Barney este de-a dreptul incantator! E asa de prostut si totodata amuzant.. Adica nu-i prostut.. E.. TREBUIE sa vedeti serialul ca sa vedeti de ce imi place. Pur si simplu tot ce zice el te face sa schitezi un zambet. Si m-a facut sa-mi doresc atat de mult un amic ca el! Un amic atat de amuzant! Sa pot rade incontinuu la glumele lui!:)) Eh, stiu ca e doar fictiv, insa nu costa sa visezi 8-> :)).

El e Barney :

~ de Teodora pe Ianuarie 18, 2010.

Lasă un răspuns

 
