Life of a princess : The story behind the pictures.

Asa.. sper ca v-au placut pozele :-ss.

Dupa cum spuneam mai demult, am o noua pasiune : fotografia. Evident, nu sunt profesionista, sunt abia la inceput, asa ca toate comentariile sunt binevenite(daca stiti despre ce vorbiti).

Weekend-ul asta a fost ziua matusii mele. Si cum noi, tinerii ne plictiseam, s-a gandit scumpa mea verisoara sa organizam un photo shooting. Ea s-a imbracat frumos:)) si s-a machiat.Ii spuneam ca parca e Mireasa Moarta:)). Am avut-o „asistenta” si pe cealalta verisoara a mea, Carmen… Si ce mai.. a fost fun!!! Ne-am distrat, am ras si apoi var’mea a stat ca pe ace pana sa vada pozele. Rezultatul.. l-ati vazut si voi. Bine, sunt doar unele dintre poze. Ca sunt mai muuulte.

Nu e o poveste chiar asa grozava dincolo de imagini :)), dar noua(cel putin mie) ne-a placut si chiar ne-am simtit bine.

Pe curand!

Bisous!

~ de Teodora pe Ianuarie 25, 2010.

Un răspuns to “Life of a princess : The story behind the pictures.”

  1. I also had fun !!!!! 😡 ly

Lasă un răspuns

 
