Nine.

Am fost ieri seara la Nine. Ce pot sa zic? Nu mi-a placut deloc. In ochii mei a fost un esec total. Si chiar credeam ca o sa fie super tare, dar m-am inselat, cu atat mai mult ca joaca Kate Hudson, care este actrita mea preferata. Nici macar nu mai stiu despre ce e vorba. E asa, intortocheat. M-am si plictisit.. Singura prestatie din film care mi-a atras atentia cat de cat a fost cea a lui Fergie. In rest.. clei(vorba fostului meu profesor de matematica).

Deci, nu va recomand sa dati banii degeaba, pentru ca nu pierdeti nimic.

~ de Teodora pe Ianuarie 30, 2010.

Un răspuns to “Nine.”

  1. Buna,
    Vreau sa te contactez in vederea unei colaborari, dar nu am gasit emailul tau. Scrie-mi, te rog, pe adresa mentionata mai sus. Merci 🙂

Lasă un răspuns

 
