Hi5.

Mie primele lucruri care-mi vin in minte cand aud de hi5 sunt cocalari si pitipoance. Hi5-ul este infestat cu asemenea specimene. Asa ca n-am mai stat pe acest minunat site,ci am mers pe Facebook, unde, pana acum, nu am dat de asa ceva. Poate or fi si pe acolo, insa Slava Cerului ca nu am descoperit inca.

Eh, zilele astea am zis sa mai dau o sansa Hi5-ului, pentru ca am descoperit un concurs de fotografie. Nu e cine stie ce, nu primesti nimic, doar voturi. Nici macar nu stiu de ce m-am inscris. In orice caz, te simti destul de bine cand vezi ca ai vot pentru o poza de-a ta… Dar si acolo am gasit cocalari si pitipoance. Sau oameni de aia care se cred ei mari critici si comenteaza pozele. Au auzit si ei niste comentarii, ca-i arsa, ca nu-i lumina buna, ca nu stiu ce si de acum le folosesc si ei.

Dar la fotografie nu-i nimic, stati sa vedeti la concursurile de asa zisa frumusete, unde pitipoancele au invadat in masa, nu asa. Si sa mai vedeti si ce poze au, auleu!!:)) Dar am trecut si peste asta. Eh, Hi5-ul a ramas acelasi, din totdeauna.

Si sa mai vedeti ce-a pus capac. Am gasit o fata, care are ca nume… „versata si unikta”! Deci.. va las pe voi sa trageti concluzia.

O zi buna!

~ de Teodora pe Februarie 3, 2010.

Lasă un răspuns

 
