Lately.

Pai da..  N-am mai postat de mult timp. Am observat ieri ca mi-a revenit pasiunea pentru citit.:D Am terminat „Enigma Otiliei”(finally! parca nu se mai termina si toata actiunea a avut loc in ultimile 30 de pagini, deci restu a fost de umplutura) si am inceput sa citesc „Maitreyi” de azi. Am ajuns la capitolul V. Pana acum mi se pare ok.. Sa vad ce se intampla in continuare. Am planuri mari. Vreau sa citesc si aia, si aia, si aia.. :)) Mi-am luat „Eu si Marley” si abia astept sa o incep si sa o regasesc pe nebuna de Daisy in fiecare pagina.

Sa trecem la filme. Am fost la „Percy Jackson and the Olympians : The Lightning Thief”. A fost… superb! Deci mi-a placut la nebunie. Si asa eram interesata in ultima vreme de legendele Olimpului, asa ca filmul a picat numai bine. Desi am ramas cu o intrebare.. Medusa de ce a aparut?! Nu a fost omorata de Perseus? 😐 Eh, fie…

Si am vazut din nou „Avatar”, la care am plans din nou. 😀 Ascultam ieri „I see you” de la Leona Lewis si mi s-a facut brusc dor de „Avatar”. Asa ca am mers cu prietena mea cea mai buna, care nu-l vazuse. Eh, si se lanseaza el pe DVD.. Can’t wait!:))

Pana acum cam atat.

Bisous!

~ de Teodora pe Februarie 14, 2010.

2 răspunsuri to “Lately.”

  1. Enigma otiliei si maitreyi e preeeeea tare. Ai sa vezi. Sa nu zici k varta iti zice d rau. Ps: pup-o p carla :*

Lasă un răspuns

 
